BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, April 2, 2013

Sakitnya itu masih terasa


Tadi terjah2 kat wall ternampak picture ni. Sebenarnye joke je la kan.. Tapi bila tengok picture pempuan yang atas sekali tu, tak ada angin takde ribut tiba2 menitis air mata..That means.. i still can't forget at all..huhu..boleh pulak la terkenang perasaan pada masa tu.. Hanya tuhan yang tahu sakitnya tu.. Hanya Tuhan yang tahu bagaimana keadaan aku masa tu.. rasa nak bunuh diri pun ada. Masa drive, kereta dah speed mcm apa..dah tak fikir nyawa sebab rasa nak mati je.. Astaghfirullah...

Aku bersyukur masih dipanjangkan umur walau miss excident masa tu.. diberi peluang untk ubah diri, perbaiki diri dari segala segi.. mudah2 aan..

Kini, Dalam pada aku nak bebas dari ape2 benda yang mengganggu fikiran.. aku berkawan dengan ramai orang.. Banyakkan bercakap.. banyakkan berjalan2 dengan kawan & family dan mengadu kat Allah akan hal tersebut sekiranya terluang.. Itu je lah mampu aku buat.. kadang- kadang terasa kebebasan, kadang - kadang rasa sedih.. mungkin dalam proses pulih lg ni..

yup... mendapat jemputan perkahwinan drpd rakan2 kadang2 terkelumit jugak rasa cemburu..tapi cuba pujuk diri mungkin jodoh tak sampai lagi.. umur dah 25 dah.. takut jugak kan kalau dah tak laku.. hahah.. tp Takpelah umur itu hanya angka.. yang penting wajah seharusnya lebih awet muda.. kih3..


0 komen mengomen: