BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, March 28, 2013

Mencari Dunia Yang Baru..

Malam tadi aku betul.. betul rasa tak pasti..
rasa yang tak tahu nak dikata apa, kecewa sedih rindu marah geram..
Aku rasa aku memang betul - betul perlukan suasana yang baru..
Dengan berjumpa orang yang baru..
Karakter yang baru..
Rumah Baru..
Tempat kerja yang Baru..


Aku memang perlukan perubahan untuk terus hidup..

dah lama aku fikir tapi aku takut tak mampu berdikari di negeri orang..


Akhirnya, jari jemari hari ni pantas apply banyak job.. area selangor, KL pasir gudang..

harap - harap ada yang mengena..
aku sayang company ni..
tak da langsung tekanan pihak atasan.
tak pernah kena marah..
macam bos je kat tempat sendiri..
Tp yang tak best nye benefit and gaji lah..
aku tak kisah sangat sebab ada buat side income..
Tapi.. aku memang perlukan suasana yang baru.. itu je la alasan kenapa nak pergi jauh..

semoga bertambah murah la rezeki aku di tempat lain nanti.. amiiiinn..


0 komen mengomen: