BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, April 3, 2013

Hobi..

Hobi.. semua orang ada hobi kan..
Tapi kalau hobi setakat menonton TV ke.. surfing internet tu macam tak berapa meriah sangat lah kan..
Kadang - kadang.. aku cakap gak kat diri sendiri..
aku minat ape..
aku suke buat ape..aku pun dah jemu gak hobi surfing2 internet ni kihkih

Yes.. aku sbnrnya suka sangat - sangat seni lagu.. bukan seni melukis eh.. aku menyammmpahh.. haha
Dulu kecik2 aku minat sangat2 buat lagu kanak - kanak..
Tapi sebab ada instrument recorder je.. itu je la aku buat lagu.. kadang2 lagu nyanyian kat sekolah tukar version recorder plak.. hihi.. camtu lah dia punye minatnye.. tak lama lah.. ada satu kes aku menggasak main recorder time nak maghrib, lepas maghrib recorder tersebut berbunyi sendiri.. fuuuhh ketakutan tau.. sejak tu takut nak main recorder la sbb takut hantu2 pegi ajuk main balik recorder tu haha..

Itu lah dek kesah nya.. aku dah lama berhasrat nak buat lagu2 sendiri.. tp perlu la ade instrument sendiri dulu.. sooo.. kene beli gitar acustic/ kapok lah untuk beginner mcm aku ni. blajar2 main gitar semua.. owh tah bile nak belinye.. tolong2 sape2 belikan boleh.. nanti claim huhu.. malaih aihhh bab cari2 ni bukan reti sgt huhu..

Ni la kalau famili takde background seni.. hhiihi.. dalam family aku sorang ja gila menyanyi.. tgah drive, merempit, dapur, bilik air, ruang tamu, bilik tidur.. aku je lah yang kuat melalak.. org kata kalau menyanyi time masak kat dapur kwin dpt dgn org tua.. huuuhhh ade aku kesahh???? Heheh.. disebabkan masa dah terlampau banyak free ni.. aku rasa sangat bersesuaianlah aku jadikan seni lagu sebagai hobi baru yang semmangnya aku minati dari kecik hihi... yeah...

0 komen mengomen: