BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, February 8, 2010

product development and sensory evaluation

tak rasa tertekan sangat plak nk study subjek ni..
huhu
aku dah habis study tapi still can't memorize..
apa yang aku dah baca?
fikiran dah melayang ke awang2 ngan..
hidup ni sangat complicated kan
aku mahu bebas di awangan tanpa fikir masalah2 duniawi yang buatkan kita rasa sedih, happy, kecewa, bahagia.. sebab.. aku pun tak tahu.. aku nak bebas dengan hidup yang complicated.. tapi mesti aku akan rindukan..

huu.. hidup aku dah padat.. malah terasa nak padatkan lagi..
join program gpms best jugak kan..
yg ajak pon da ade..
tapi tula.. klw rajin join programm, msti selalu ada meeting..
tambahan..
aku tak boleh buat kerja dalam satu masa..
kang terabai pulak study aku.. huhu

0 komen mengomen: