BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, November 9, 2009

oh no!!

nothing actually..

 bored kerana tak tahu nak buat apa

plan mahu pulang esok

tapi hujan ni buatkan saya malas nak bawa turun barang hari ini

so, hasrat untuk pulang esok tak jadi


tapi sebenarnya saya dah sangat bosan dah ni

terperap dalam bilik tanpa berbuat apa2 rasa xsuka..

selalu.. saya terperap kat bilik ditemani dengan nota2 dan assingment yang belambak

rasa satu hari tak cukup untuk siapkan benda2 untuk preparation untuk lab n kelas..

rasa sampai tak cukup tidur

tengah2 membaca tertidur

tapi

dah dapat peluang tidur ni

tak dapat plak saya manfaat kan.. hmm


hari ni..

1. bgun 8.30 pg, subuh gajah sebab xsedar

2. golek2 kat katil sampai pkul 9.30 pg

3. 9.30 pg basuh baju dan mandi

4. 10.30 bukak laptop layan blog cinta, cerpen, resepi kampung dan dessert

5. 11.30 tapau makanan

6. 12 baca majalah ujang

7. sambung buka my metro online pulak

8. 2 ptg edit blog ini


hmm bosannya.. tapi esok ada member ajak tengok wayang ni

means, lambat lagi aku nak balik kampung

yela..

saya kalau balik cari tiket pagi

tak suka balik petang..

sebab

1. hujan selalu pada petang2 hari

2. sampai2 dah nak gelap

3. kalau naik bas, trun kt simpang.. mesti kena kacau dgn mat2 lepak kt simpang.. malu sampai blushing2 la jawabnya


sebab tu lagi prefer balik pagi..


FYI, hari itu ada tengok cerita marathon. cerita jepun based on true story

memang sampai nangis2 tengok sebab kisah ni menceritakan kasih sayang mak terhadap anaknya yang mempunyai satu penyakit.. xtau nak cerita sakit dia macamana..

tapi memang best kerana boleh rasa sebak sangat kat hati..

susah nak cakap

so, cuba lah tgok ya!





ni pelakon utama dalam cerita itu.. memang menjiwai watak la dia!

0 komen mengomen: