BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, November 7, 2009

1 hari sebelum exam berakhir..

aaaa.. cpt la berakhir..
tp stdy pon xabis lg.. da ptg2 mne elok stdy.. mkin stdy makin byk yg keluar kang..
i spend my tyme with my lappy now.. huhuh..
yes.. tmpt simpn brg da ade..
abis exam esok, nak kemas barang n then tido..
pastuh esok send barang..
esok lg balik kampung.. yahoooo!
ala.. tp xmayap dlu cam xbest plak.. rase cam nak ice skating..
tp sakit badan..
lepas tensen dowh..
sem ni agak tensen gak idup..
aku cube try penilaian kt mjlh Remaja ni pasal kemurungan..
aku dapat over 24 marks.. menandakan mengalami tekanan mental peringkat awl..
wuyoo.. bhaya gak ni..
FYI, kt fac aku ade sorg budak da gile be4 exam aritu..
xtw la.. mybe tensen sgt kot..
tp bak kate org stdy smart la beb..
bhaya stdy last minit..
even aku ade byk test utk 1 sbjek. at least aku da stdy utk sbjek tu..
so, xrase berat sgt bile nk exam ni..
tp tula still ade rase tensen..
rambut byk gugur..risau aku..
xrase mmg hidup sbgai remaja..
tp xpela, cuti ni, kembali lega, sambil fikir2 utk projek..
mmber ajak masuk hutan.. haha
mslh nye.. aku ni.. boleh ke.. mcm pyah jekk.. hmm
watever.. so i really wan do my best 2 morrow.. i cant stdy very late in nite, so i wake up early in the morning.. hop so.. i can wake up 3 oclock this nite..
so! hah! lega sikit bila dapat luah kt cni..
walaupun xde yg tgok blog aku ni, xpe kot..
rase mcm ade jek walau xde.. yg penting aku dpt luahkn isi hati aku..
waa~ xsabo nak balik..
nak main masak2 kat umah..
nak pegi rumah abg kt jb
nak jalan2
nak tgok tv..
nak tido..
bestnye..
oo, my weight was gained this tyme.. haha.. klw tensen mmg truk la jwbnye..
balik kene treatment rawatan kampung terhadap kesan panda yg semakin truk..
haha..
tp rumate aku lg teruk..
tensen gile aku tgok muke die.. rase cam nk terjun bgunan pon ade aku ni
ahh.. xkesa la.. jnji aku abis dlu..
balik.. kmpung.. horeeeyyy!!

0 komen mengomen: