BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, September 29, 2009

mLm ini...

ya Allah.. skitnya la hai btuk ni..mkin truk plak..aku ok ke nih.. mlm ni ade plak programe wajib kolej.. rase cam mls.. tp akn dipkse..tepaksa mkn ubt batuk ni walhal kesan nya buat aku tidur dgn senyenyaknye.. nasibla..kerja xdpt dibuat lg, pdhl hari khamis kne hantar..lyn blog sempat plak.. dah xtahu nak ngadu kt sape.. ni lah tempt yg boleh aku bermanja, luahkan isi hati walhal tiada yg baca pun ade aku kesah..
mggu dpn akan bermula hari yg seperti sediakala.bz manjang..tp kdg2 aku rase seronok sbb bosan tu tiada... aku harap akan cpt sembuh.. utk drama mndarin xbuat ape2 lg, utk entrepreneurship pun xbuat lg.. aggh benngang nye keje dlm kumpln ni bile ade yg lepas tgn.. sem dpn seies xnk amik jd ahli group.. bosan suda!!
aku rase penat.. ade lg mase utk tidur sebentar.. harap2 batuk aku cpt baik sblum mnyebarkn byk lg virus kt org lain.ampun (doktor yg xmau bg mc..)huhu..

0 komen mengomen: