BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, September 7, 2009

khas Untuk sahabat yg kukenali..



mai n aini!!

hahahah..

k la.. aku rase xperlulah rase bersalah.. knp plak nak bersalah.. aku cuma nak tolong aini dptkan duit blik la.. biar kena maki hamun tuh.. kan satu pglmn..


untuk mai..

wau.. u r the best..

dlu2 time first2 tegur ko join jd rumate aku n aini..

ko nmpk sopan santun...

skali hambek ko..haha.. gile2 an..

aku mcm xcaye ko org yg mcmne..

tp aku rase best kenal ko..

dgn org yg agak top coz every sem ko dpt dekan..

tumpg bagga tuk ko..

sem dpn ko da practical..

da xdpt ketemu lg ke?

huhu.. aku da lama kata nk dtg rumah ko kan.. tp xdtg2..

klw bleh aku nak dtg la ngn aini.. at least kurang la cket rase malu jumpe mak ayah ko..

bleh holiday kt melaka..

ko jd pmndu pelancong..

kekeke..


utk aini..well kite lg da lame kenal la.. dri matrix hari first aku tgur ko..

fistime tu xpnh tegu org kelate..

kecek kelate ajek..

hoho.. time tu bahase kelate ko pekat giler..

skrg lupe diri sket..

tau la da duduk kt bandar..

hahaha..

amacam dgn mknn johor mase kt matrik dlu..

msti sodap kan..

budu aku xrase lg la wey.. pe nihh..

jom ar melancong kt melaka!

ajak la syam same

tp die xtw la kene rempat kt mane..huhu


orait.. aku doakan korg bhgia.. n xbape lame lg.. xsmpi setaun kite akan berpisah.. uhukk..klw kwin jemput aku awl2 haha.. bleh jd pengapit..ekkee

pepe pun.. u r my best fren..

nnti raye bru la nak bermaaf- maafan ek..

aku syg korang!!

0 komen mengomen: